søndag den 7. juli 2013

Jeg elsker...

... grøntsager. Synes af dem, smagen, duften.

Her er det de grøntsager vi brugte i går aftes. Vi havde besøg af et vennepar med deres lille dreng. Vi  hyggede, snakkede, gik en tur til Tange Sø med ungerne. Det var en rigtig god dag.

Menuen stod på pulled pork. Jeg snød og købte kød som var marineret til formålet. Det er ikke lige mig, det med saltlage dagen før og hvad man ellers kan finde af opskrifter. Nå, men 10 timer i ovnen fik det og kødet var helt perfekt.
Jeg bryder mig ikke om cole slaw så jeg lavede en salat af spiskål, gulerod og jordbær fra haven.
Roasted potatoes, salat, agurk, tomat, en omgang stikkelsbærkompot, Miracle Whip og krydderketchup blev tilbehøret.

Vi blev dejligt mætte. Det var ikke første men bestemt heller ikke sidste gang jeg laver "strimlet gris".

Ingen kommentarer:

Send en kommentar