torsdag den 4. juli 2013

I´m alive...

... and kicking.

Der er sket så helt vildt meget i vores lille familieliv den sidste måned + lidt.
Jeg har fået nyt job, et vikariat i børnetandplejen. Det betyder jeg ikke har så mange fridage som jeg plejer, jeg har langt på arbejde (112 km hver vej) og derfor er tiden blevet prioriteret min lille familie når jeg har været hjemme.
Min husbond har også fået nyt job, de er han rigtig glad for og det er jeg også. Han har nu ikke så langt på arbejde som han plejer. Han har overtaget morgentjansen med at få Ældsteøglen ud af sengen og Putten afleveret.
Vi har også været kastet tilbage til stenalderen i godt 3 uger. Vores internet er en "frynsegode" fra min mands arbejde og der gik lige lidt rod i det da vi så skulle skift udbyder i forbindelse med hans jobskifte = nul internet. 3G er utopi her hvor vi bor så det net vi har kunne bruge har været EDGE = nul internet. Nu er vi online igen og det er rigtig rart.

Selvom bloggen har stået stille har maskinerne det heldigvis ikke.
Jeg har for første gang lavet en bluse med raglanærme og skulle selvfølgelig gå all-in med også at tilføje en tittekant, som jeg heller ikke har lavet før.
Mønstret er fra Ottobre kids fashion 3/2013 og egentlig et T-shirt mønster. Jeg har taget størrelsen større end Prutten bruger og håber det er nok til at han kan passe den.
Isolien er fra Stof og Stil hvor jeg fandt en rest lidt tid tilbage. Tittekanten er lavet af en rest brun rib jeg havde liggende. Den blå rib er købt hos Fjølner i Viborg. (Som for øvrigt har et seriøst udvalg af rester)...


 
 
Alt i alt er jeg godt tilfreds med blusen. Næste gang jeg skal prøve noget nyt bliver det nok ikke i stof hvor striberne også gerne skulle passe sammen....
Hvad der ellers er blevet syet viser jeg senere.
 
 
I´m Back. Both my husband and I have startet new jobs and it has made our everyday life completely different. I have chosen to use my time with my Family instead of blogging.
I have had time to be creative and this sweatshirt with raglansleeve is one of the items I have sewn. Other items will be flashed later.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar